Branże
Telekomunikacja
Usługi telekomunikacyjne z jednej strony związane są z koniecznością zapewnienia najwyższych standardów infrastruktury, a z drugiej - z maksymalnym bezpieczeństwem danych i zabezpieczeniem przed ewentualnymi atakami fizycznymi oraz cyberprzestępczością. Jest to zatem branża, w której przedsiębiorcy muszą podejmować szybkie decyzje i stale podążać za nowymi trendami. Obieg informacji na odpowiednio wysokim poziomie pomoże zapewnić wdrożenie certyfikacji ISO 27001. Systemy informatyczne pozostające w strukturach firm telekomunikacyjnych muszą spełniać najwyższe standardy bezpieczeństwa i stanowią
podstawowy kapitał tych przedsiębiorstw.
Istotnym elementem zarządzania w firmach z sektora telekomunikacyjnego jest podeście oparte na ryzyku. Warto zidentyfikować potencjalne zagrożenia i przygotować się na minimalizację negatywnych skutków ich wystąpienia. W tym zakresie pomocna może się okazać certyfikacja według normy ISO 9001, która zakłada cykliczną analizę skuteczności i efektywności działania, a także ciągłe doskonalenie metod zarządzania.
Korzyści z wdrożenia systemu zarządzania procesami w firmach telekomunikacyjnych to m.in.: poprawa efektywności, lepsze przygotowanie organizacji do innowacyjnych rozwiązań technicznych, zwiększenie satysfakcji klienta oraz poprawa jakości usług. W branży telekomunikacyjnej występuje również szeroka certyfikacja specjalistyczna, zapewniająca dostosowanie procesów zarządzania do wymogów zintegrowanego rynku Unii Europejskiej.
Zalety korzystania z usług GCS
- wzrost bezpieczeństwa usług poprzez identyfikację i eliminację zagrożeń,
- poprawa konkurencyjności przedsiębiorstwa,
- większe zaufanie klientów do produktów i usług firmy,
- szansa na pozyskanie atrakcyjnych kontrahentów zagranicznych,
- potwierdzenie spełnienia wymagań normatywnych przez niezależną stronę trzecią.
Jeżeli oczekujecie Państwo profesjonalnego partnera, nasza oferta zaspokoi Państwa potrzeby. Zapraszamy do kontaktu i korzystania z naszych doświadczeń.