Branże
Handel
Konkurencyjność, wydajność, satysfakcja klientów oraz budowa i utrzymanie relacji z klientami - to podstawowy zbiór czynników decydujących o wyniku ekonomicznym firm w branży handlowej. Trudno jest mówić o dobrej wydajności handlu, bez profesjonalnego zarządzania. Tylko w ten sposób możliwe jest zbudowanie trwałych relacji z klientami i utrzymanie ich lojalności.
Wdrożenie certyfikacji bywa również niezbędne w nawiązywaniu relacji z podmiotami zagranicznymi - m.in. w branży motoryzacyjnej czy branżach technologicznych. Certyfikat jest w tym wypadku potwierdzeniem wysokiej jakości świadczonych usług, a także jakości i źródła pochodzenia oferowanych produktów. Dlatego certyfikacja z firmach handlowych powinna dotyczyć nie tylko samych procesów zarządzania (ISO 9001), ale również z zakresu bezpieczeństwa informacji (ISO 27001) oraz RODO (Ochrona Danych Osobowych). Ten ostatni element ma szczególne znaczenie w branży handlowej, gdzie dane konsumentów oraz kontrahentów powinny być należycie chronione przed niepowołanym dostępem z zewnątrz i przetwarzane w sposób bezpieczny i zgodny z obowiązującym prawem.
Zalety korzystania z usług GCS
- wzrost jakości i konkurencyjności produktów i usług,
- optymalizacja kosztów zarządzania,
- możliwość oszacowania i oceny wymagań konsumentów,
- większa konkurencyjność na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych,
- możliwość pozyskania nowych kontrahentów,
- potwierdzenie spełnienia wymagań normatywnych przez niezależną stronę trzecią.
Jeżeli oczekujecie Państwo doświadczonego i profesjonalnego partnera w doskonaleniu i wnikliwej analizie procesów organizacyjnych, a także biznesowych, nasza oferta zaspokoi Państwa potrzeby i oczekiwania. Zapraszamy do kontaktu i korzystania z naszych doświadczeń.