GCS Quality GCS Quality
  • Certyfikacja Systemów
    • ISO 9001
    • ISO 14001
    • Cyberbezpieczeństwo
    • ISO 27001
    • ISO 22301
    • ISO 45001/ OHSAS/ PN‑N‑18001
    • RODO
    • HACCP
    • ISO 22000
    • ISO 13485
    • PN-EN 15224
    • Inne
  • Szkolenia
    • ISO 9001
    • ISO 14001
    • ISO 45001
    • ISO 27001
    • Zintegrowane systemy zarządzania
    • Inne
  • Branże
    • Administracja publiczna
    • Budownictwo
    • Chemia i kosmetyki
    • Drewno i papier
    • Edukacja
    • Elektryka i elektronika
    • Energetyka
    • Finanse
    • Gastronomia
    • Górnictwo i metalurgia
    • Handel
    • IT
    • Kolejnictwo
    • Motoryzacja
    • Ochrona zdrowia
    • Produkcja
    • Rolnictwo i żywność
    • Telekomunikacja
    • Transport i logistyka
    • Turystyka i Wellness & Spa
  • Jak działamy
  • O nas
  • Kontakt

Strona główna » Branże » Gastronomia

Gastronomia

Zapewnienie wysokiego poziomu jakości usług świadczonych przez lokale gastronomiczne jest niewątpliwie najważniejszym czynnikiem decydującym o ich konkurencyjności i wyniku ekonomicznym. Jakość w usługach gastronomicznych to przede wszystkim zdolność do reagowania na potrzeby, oczekiwania i skargi gości. Kluczowe jest zatem szybkie podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczych, zarówno w zakresie obsługi klienta, rozwoju infrastruktury, jak i zachowania najwyższych standardów higienicznych w procesie przygotowania i składowania żywności.

W branży gastronomicznej wdrożenie systemu HACCP i zwiększenie kontroli przestrzegania przepisów sanitarno-higienicznych jest oczywiste i obligatoryjne, ale stanowi jedynie jeden z wielu procesów, wpływających na poziom świadczonych usług.

Potwierdzeniem wysokiego standardu zarządzania bezpieczeństwem żywności jest również certyfikat ISO 22000, którego wdrożenie pozwala organizacjom zaplanować, wdrożyć, utrzymywać i aktualizować procesy związane z przygotowaniem wyrobów przeznaczonych do spożycia w obiektach gastronomicznych.

Zalety korzystania z usług GCS

  • możliwość oszacowania i oceny wymagań konsumentów,
  • utrzymanie jednolitego standardu kontroli sanitarno-higienicznej,
  • wzrost jakości i konkurencyjności produktów i usług,
  • minimalizacja ryzyka w procesach zarządzania,
  • budowanie zaufania wśród kontrahentów oraz konsumentów,
  • poszerzenie potencjalnych rynków zbytu,
  • potwierdzenie spełnienia wymagań normatywnych przez niezależną stronę trzecią.

Oferta GCS obejmuje usługi w zakresie certyfikacji HACCP, systemów zarządzania, i szkoleń. Jeżeli oczekujecie Państwo doświadczonego i profesjonalnego partnera, nasza oferta zaspokoi Państwa potrzeby i oczekiwania. Zapraszamy do kontaktu i korzystania z naszych doświadczeń.

Certyfikaty jakości żywności

Certyfikaty jakości żywności, takie jak ISO 22000, HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Points), są niezbędnymi narzędziami zapewniającymi bezpieczeństwo i jakość produktów spożywczych na każdym etapie ich produkcji. Wspomniane certyfikaty żywności służą jako dowód na to, że producent przestrzega ścisłych standardów produkcji, co buduje zaufanie zarówno konsumentów, jak i partnerów biznesowych. Aby je uzyskać, należy skorzystać z usług profesjonalnej firmy, takiej jak GCS Quality.

ISO 22000 jest specyficznym standardem dla branży spożywczej, skoncentrowanym na bezpieczeństwie żywności. Ten certyfikat produktów spożywczych gwarantuje, że są one bezpieczne w momencie konsumpcji. Wprowadzenie systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności zgodnego z ISO 22000 pozwala na identyfikację i kontrolę wszelkich zagrożeń związanych z jakością żywności.

HACCP to system, który identyfikuje, ocenia i kontroluje zagrożenia istotne dla bezpieczeństwa żywności. Certyfikaty HACCP, nieodzowne dla producentów żywności i sektora gastronomicznego, stają się gwarantem, że produkty są tworzone z należytą starannością i odpowiedzialnością dla zdrowia odbiorców. Wdrażając system HACCP, firmy zapewniają skuteczne zarządzanie ryzykiem, co chroni konsumenta przed potencjalnymi zagrożeniami zdrowotnymi. Certyfikat HACCP zatem nie tylko buduje zaufanie klientów, ale także przyczynia się do poprawy jakości produktów spożywczych, promując dobre praktyki.

Dodatkowo w branży gastronomicznej istotny jest certyfikat ISO 9001. Ten międzynarodowy standard zarządzania jakością jest niezwykle ważny w sektorze spożywczym. Potwierdza, że firma stosuje zintegrowane podejście do zarządzania jakością, co prowadzi do zwiększenia efektywności, satysfakcji klientów i konkurencyjności na rynku.

W kontekście certyfikatów produktów spożywczych warto zwrócić uwagę na ofertę firmy GCS, specjalizującej się w audytach i certyfikacji. Po złożeniu wniosku i podpisaniu umowy GCS przystępuje do audytu, a następnie po spełnieniu norm, przyznawany jest certyfikat. Współpraca z tak doświadczonym partnerem umożliwia firmom gastronomicznym zdobycie certyfikatów jakości, co przekłada się na poprawę ich reputacji, większą pewność klientów i w efekcie na wzrost ich sukcesu na rynku. Świadczymy usługi certyfikacji również dla firm z innych branż. Zachęcamy Państwa do kontaktu!

Usługi powiązane

  • Certyfikacja ISO 9001
  • Certyfikacja ISO 27001
  • RODO
  • Certyfikacja ISO 13485
  • Certyfikacja ISO 14001
  • Certyfikacja ISO 22301
  • HACCP
  • Standard PN-EN 15224
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Certyfikacja ISO 45001/ OHSAS/ PN‑N‑18001
  • Certyfikacja ISO 22000
  • Inne
  • Administracja Publiczna
  • Drewno i papier
  • Energetyka
  • Górnictwo i metalurgia
  • Kolejnictwo
  • Produkcja
  • Transport i logistyka
  • Budownictwo
  • Edukacja
  • Finanse
  • Handel
  • Motoryzacja
  • Rolnictwo i żywność
  • Turystyka i Spa
  • Chemia i kosmetyki
  • Elektryka i elektronika
  • IT
  • Ochrona zdrowia
  • Telekomunikacja

Certyfikaty:

  • System zarządzania HACCP
  • System zarządzania ISO 22000
  • System zarządzania ISO 9001
Aktualności
  • Audyt ISO - czym jest?

    31.03.2023

    Audyt ISO jest procesem polegającym na pozyskiwaniu dowodu z audytu oraz jego ocenie. Ma ona na celu określenie czy i w jakim stopniu zostały spełnione kryteria audytu. Zgodnie z definicją, cały proces musi być systematyczny, […]

  • Audyt ISO 9001 - jak często robić?

    31.03.2023

    Audyt ISO jest procesem polegającym na pozyskiwaniu dowodów z audytu, a następnie ich ocenianiu. Ma to na celu określenie czy spełniają one przyjęte kryteria i wymagania, które stawia norma ISO. Bardzo ważne jest, aby proces […]

  • Certyfikacja ISO a jakość firmy

    11.03.2022

    Większość firm, bez względu na wielkość i obszar działania, w krótkiej lub dłuższej perspektywie odczuje wzrost konkurencyjności. Klienci są wymagający i nieufni. Zwlekają z dokonywaniem decyzji zakupowych. Szukają opinii i dokładnie analizują każdą […]

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Napisz, a spróbujemy Ci pomóc.

Skontaktuj się

Szukasz dodatkowych informacji?

Napisz do nas!

  • Telefon: 71 716-55-22
  • Email: certyfikacja@gcsquality.pl
© 2022 Copyright GCS Quality Sp. z o.o.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Więcej o plikach cookie możesz dowiedzieć się tutaj.

  • Certyfikacja Systemów
  • Szkolenia
  • Branże
  • Jak działamy
  • O nas
  • Kontakt